Angry Birds Star Wars
In een sterrenstelsel hier ver vandaan nemen de rebellerende boze vogels het op tegen de varkens van het keizerrijk, om het heelal te redden! Spionnen van de rebellen hebben de geheime blauwdrukken van het ultieme wapen van de varkens, de Pig Star, gevonden en de Angry Birds hebben een plan gelanceerd om de knorrende bredreiging het hoofd te bieden. Sluit je aan bij de opstandelingen en breng het keizerrijk gevoelige klappen toe in Angry Birds Star Wars voor Wii U!
Aanschouw Luke Skywalker, Han Solo en Darth Vader in een hele nieuwe gedaante! Angry Birds Star Wars betoont eer aan de verhalen van het Star Wars-universum en bevat een keur aan bekende, gevederde gezichten en iconische locaties als Tatooine en Hoth. Na gelanceerd te zijn, kan elk personage zijn eigen speciale vaardigheid gebruik maken: Chewbacca beukt door vijandelijke versterkingen met zijn brute kracht en Luke Skywalker laat de keizerlijke varkens kennismaken met zijn lightsaber.
Met meer dan 200 levels, waaronder 20 exclusieve levels voor deze versie, valt er genoeg te genieten in Angry Birds Star Wars. Speel voor het eerst in de serie een meerspelerstand: bundel je krachten met die van een vriend in de coöperatieve stand voor twee spelers en ga voor de highscore of neem het op tegen drie anderen in de competitieve stand. En als je op zoek bent naar androïden, kijk dan eens naar de bonuscontent van R2-D2 en C-3PO.