Ga op avontuur met Ben en zijn Omnitrix-aliens in het snelste, intensiefste Ben 10-spel ooit! Neem het op tegen nieuwe vijanden op de slagschepen van de Incurseans, waarin Ben infiltreert om stiekem op Aarde terug te komen. Nieuwe achtervolgingen en confrontaties met aliens volgen elkaar razendsnel op: dit Ben 10-spel zit boordevol actie!