Ben 10 Omniverse
Ben 10 Omniverse is gebaseerd op de gloednieuwe serie van de wereldberoemde Ben 10-franchise!
Spelers kunnen de wereld van Omniverse ervaren in een nieuwe actiegame, waarin Ben erachter komt dat gebeurtenissen in het verleden het heden beïnvloeden. Speel met Teen Ben en Young Ben en werk samen met je nieuwe partner Rook om de snode plannen van Malware te dwarsbomen in een episch avontuur dat zich in twee periodes afspeelt.
Bel dertien speelbare buitenaardse helden op, onder wie Bloxx en Gravattack, en ga de strijd aan in elf levels boordevol actie in de ondergrondse buitenaardse stad Undertown en andere locaties die op de serie zijn gebaseerd.