Jouw kracht. Jouw keuzes. Jouw spel.
Deze game speelt zich vlak na het verhaal af, dat in de nieuwe film van Columbia Pictures wordt getoond. The Amazing Spider-Man slingert zich een weg naar een nieuw avontuur!