Boom Street
Zorg dat je meer geld verdient dan je vrienden en familie in het interactieve bordspel Boom Street voor Wii. In Boom Street moet je je weg vinden over spelborden met verschillende thema’s. Als je op zo’n bord speciale vakjes hebt gekocht, moeten andere spelers betalen als ze hierop landen.
Het doel van Boom Street is om sneller rijk te worden dan je tegenstanders door slimme investeringen te doen. Speel tegen maximaal drie vrienden in je huiskamer met dezelfde Wii-afstandsbediening., Of strijd tegen mensen van over de hele wereld via de Nintendo Wi-Fi Connection en probeer je nettowaarde het snelste te verhogen. Ook kun je een aandelenmarkt in het spel gebruiken om aan aandelen te komen en het dividend op te strijken voor extra rijkdom.
Terwijl je over het bord beweegt, kun je winkels kopen die je eigendom worden en suits verzamelen die je bij de bank kunt inleveren voor meer geld om te investeren. Er zijn verschillende niveaus om dit spel te spelen. Nieuwkomers kunnen de beginnerstand kiezen om de basisregels te leren, terwijl de Standard rules-instelling diepe strategische mogelijkheden biedt, zoals de optie om de aandelenmarkt te manipuleren.
Of je nu een financieel wonder bent of een gat in je hand hebt, je zult je de koning te rijk voelen in Boom Street, dat exclusief voor de Wii verschijnt op 6 januari 2012. Tijd is geld, dus waar wacht je nog op?