EA SPORTS Active
EA SPORTS Active is in samenwerking met gezondheids- en fitnessexperts ontwikkeld om je in vorm te brengen met leuke spellen en op maat gesneden trainingsroutines. De vele oefeningen van dit programma maken niet alleen goed gebruik van de bewegingsgevoelige Wii-afstandsbediening en Nunchuk, maar ook van een speciaal hiervoor ontworpen beenband en weerstandsband. Samen met de Wii-controller garanderen deze bijgesloten accessoires steeds weer een gevarieerde en productieve workout.
Met EA Sports Active wordt je huiskamer een sportschool! Werk aan je bovenlichaam, onderlichaam of conditie met oefeningen als cardioboksen, bicepstraining, schoudertraining, dansen, joggen en vele andere. De instructeur in beeld helpt je op weg door te demonstreren hoe elke oefening moet worden uitgevoerd - dus hoe je de Wii-afstandsbediening en Nunchuk moet vasthouden en wat de juiste houding is. Ook tijdens de oefeningen voorziet de instructeur je van tips en aanmoediging, op basis van de bewegingen die je maakt.
Als je een specifiek doel voor ogen hebt, kan de 30 Day Challenge je helpen dit te bereiken met trainingsroutines van 20 minuten die per dag verschillen. In de loop van de 30 dagen kun je in beeld terugzien hoe de intensiteit wordt opgevoerd en hoeveel calorieën je hebt verloren. Dit soort elementen werkt uitstekend om je gemotiveerd te houden!
EA SPORTS Active biedt een schat aan opties en mogelijkheden, waaronder die om het Wii Balance Board te gebruiken. Zo voeg je nog meer variatie toe aan je programma om in vorm te raken of gezond te blijven.
Speel in je eentje of samen met vrienden en familie en werk spelenderwijs aan een gezonde levensstijl met EA SPORTS Active.