Endless Ocean
Duik in het tropische water en ontdek een onderwaterparadijs dat zo ongelofelijk mooi is dat je het pas gelooft als je het ziet. In Endless Ocean verken je als duiker een kalme zee met een enorme planten- en dierenrijkdom en verbluffende onderwaterlandschappen.
Endless Ocean is meer een belevenis dan een spel. Terwijl je ontspannen rondzwemt tussen de zeebewoners, heb je de vrijheid om onderwaterlocaties te ontdekken of te zoeken naar bijzondere vissen om te fotograferen en in je logboek op te nemen.
In Endless Ocean kun je dankzij de Wii-afstandsbediening de vissen die je tegenkomt daadwerkelijk aanraken. Je doet dit onder begeleiding van de onvergetelijke soundtrack van de Nieuw-Zeelandse zangeres Hayley Westenra. Je zult gegarandeerd oog-in-oog komen met maanvissen, pinguïns, walrussen en dolfijnen en je kunt zelfs ruïnes van verdronken steden ontdekken en geheime duiklocaties verkennen.
De spelbesturing is zeer eenvoudig. Je kunt je schip naar een nieuwe locatie op de zeekaart loodsen of je duiker laten zwemmen door simpelweg met de Wii-afstandsbediening te wijzen en te klikken. Voor interactie met het oceaanleven wijs je simpelweg naar een vis of een waterplant en druk je op de A-knop.
Naast het doorzoeken van de uitgestrekte wateren in je eentje, kun je samen met een vriend of vriendin de zee verkennen via internet, dankzij de Nintendo Wi-Fi Connection. Of je nu samen of alleen een duik neemt, je zult snel ontdekken dat de adembenemende beelden en geluiden van Endless Ocean een uniek avontuur maken.
Ontdek hoe je via de Nintendo Wi-Fi Connection online kunt spelen op onze Wii-site.