FIFA 08
Met de Wii-afstandsbediening en Nunchuk in je handen en de bal aan je voeten, ben jij in FIFA 08 het middelpunt van alle voetbalactie. Met dit spel speel je voetbal zoals je dat nog nooit eerder hebt gedaan!
FIFA 08 brengt de sfeer van grootse voetbalwedstrijden in je woonkamer. Dankzij de unieke mogelijkheden van de Wii, geniet je van elk schot en elke tackle, en is het alsof je naar jouw favoriete elftal kijkt. Je hebt de beschikking over maar liefst 570 officiële clubs en duizenden sterspelers. Stap nu ook in de schijnwerpers en leer de fijne kneepjes van dit schitterende spel.
Met de richtingsstick van de Nunchuk bepaal je de bewegingen van je speler. Acties als schieten, tackelen en koppen voer je uit met de Wii-afstandsbediening. Om tijdens een stormachtige aanval een snoeihard schot los te laten op het doel hoef je alleen maar een opwaartse beweging te maken met de Wii-afstandsbediening. Ook het begeleiden van de bal in zijn vlucht en het effect geven aan je schot doe je met de Wii-afstandsbediening. De kleine details in het spel maken FIFA 08 voor Wii nóg realistischer. Zo neem je bijvoorbeeld een ingooi door je handen achter je hoofd plaatsen om ze daarna naar voren te zwaaien!
De Family Play-optie geeft nieuwe spelers de mogelijkheid om FIFA 08 snel onder controle te krijgen. Bepaalde aspecten van het spel worden in deze stand namelijk door de computer overgenomen. Daardoor kun jij je focussen op het schieten, tackelen en en terugkoppen terwijl je spelers automatisch de beste positie kiezen.
FIFA 08 daagt je zelfs uit om de hele wereld een online voetballes te geven via de Nintendo Wi-Fi Connection. Ook bevat het spel een stand voor meerdere spelers, Footii Party, die jou de controle geeft over een team van tafelvoetballers. Ook kun je in deze stand de vaardigheden van je eigen gemaakte Mii testen tegen Ronaldinho! Trek je voetbalschoenen aan en stap in de schijnwerpers. Met FIFA 08 op de Wii komt voetbal echt tot leven in je woonkamer.