FIFA 09 All-Play
Keer terug naar de grasmat en meng je onder de beste spelers en teams in de wereld met FIFA 09 All-Play voor de Wii. Door een keur aan nieuwe manieren om de actie in het veld te besturen, nodigt FIFA 09 All-Play alle voetbalfans uit om me te doen, ongeacht hun spelervaring.
FIFA 09 All-Play bevat meer dan 500 teams, al je favoriete spelers, de nieuwe Manager-spelstand en verbeterde besturing door middel van de Wii-afstandsbediening en Nunchuk. Het spel zit verder barstensvol met het soort diepgang die je van de reeks zou verwachten.
Speel op de manier die het beste aansluit bij jouw vaardigheden! De verschillende besturingsmogelijkheden variëren van het nieuwe EA Sports All-Play, waarin beginnende spelers zich alleen maar op de leuke dingen hoeven te richten door een versimpelde besturing en hulp van de computer, tot een diepgaande besturing voor ervaren spelers. Met EA Sports All-Play hoeven nieuwe spelers zich niet geïntimideerd te voelen en kunnen zij op eigen niveau spelen. Met één beweging en één druk op de knop kunnen alle acties uitgevoerd worden en neemt het aantal succesvolle schoten, vrije trappen en inworpen beduidend toe.
De ervaren speler kan gelukkig nog steeds genieten van alle diepgang en opties die van de reeks verwacht mag worden. Maak meer verfijnde bewegingen met Wii-afstandsbediening en Nunchuk en pass met precisie door op het scherm aan te wijzen waar je de bal naartoe wil hebben. Ook kun je FIFA op de ouderwetse manier beleven, met de Traditionele Controller of de Nintendo GameCube Controller.
Naast alle besturingsmogelijkheden bevat FIFA 09 All-Play ook een grote verscheidenheid aan spelstanden waar je je mee kunt vermaken. Speel met je Mii-personage in de 8 vs 8 Footii Match-spelstand, leid je club naar de overwinning in de Manager-spelstand of neem het online op tegen alle uitdagers via de Nintendo Wi-Fi Connection... Kijk maar hoe het balletje rolt.