Go Vacation
Ook zo’n zin in vakantie? Of ben je net terug van een onvergetelijke vakantie? Je komt hoe dan ook helemaal in de vakantiestemming met Go Vacation voor Wii, een nieuw spellenpakket dat je woonkamer in een vakantieoord verandert. Het tropische Kawawii Island biedt spelenderwijs toegang tot maar liefst 50 gevarieerde activiteiten, uiteenlopend van sportwedstrijden tot dansuitdagingen, die je allemaal met één of meer spelers tegelijk kunt spelen. Dit sfeervolle pretpakket is geschikt voor spelers van alle leeftijden.
Verken op eigen houtje het uitgestrekte Kawawii Island om alle mooie plekjes erop te ontdekken. Het eiland biedt plaats aan vier verschillende resorts met elk hun eigen activiteiten. Om met je eerste activiteit te beginnen moet je de receptie bezoeken en vervolgens naar het betreffende resort reizen, met het speciale voertuig dat bij dat resort hoort.
Als je hebt besloten aan welke soort activiteiten je wilt deelnemen, kun je gewoon naar één van de exotische resorts reizen om in actie te komen. In het Marine Resort zit je bijvoorbeeld goed voor surfen, beachvolleybal en snorkelen, terwijl je in het Mountain Resort terecht kunt voor paardrijden, raften en kleiduiven schieten. Liefhebbers van wintersport kunnen zich in het Snow Resort vermaken met sneeuwbalgevechten, sneeuwpoppenmaken, sneeuwmobielraces en schansspringen, terwijl je voor stadse taferelen goed zit in het City Resort met activiteiten als taartgooien, hanggliding, minigolf en tafelhockey.
Nadat je per jetski naar Kawawii Island bent gereisd, word je naar de receptie van het eerste resort gebracht, waar je uitleg krijgt over de Kawawii Island Stamp Dash. In deze speciale uitdaging kun je met één tot vier spelers activiteiten voltooien om 20 stempels te verzamelen. Als dit is gelukt, krijg je toegang tot je persoonlijke luxe villa op het eiland. Vervolgens kun je je creativiteit de vrije loop laten om je villa naar eigen smaak te versieren en in te richten. Door goed te presteren in de verschillende activiteiten, kun je nieuwe stijlen en meubels vrijspelen.
Naast het inrichten van je eigen villa kun je ook je eigen personage maken en versieren. Er zijn heel veel opties om je personage meer vorm te geven, maar je kunt natuurlijk ook één van de standaardpersonages in het spel kiezen.
Het is ook mogelijk om een hond als huisdier te nemen. Deze volgt je overal op het eiland en helpt je de schatkisten te vinden. Het uiterlijk van elke hond kun je naar eigen smaak laten aanpassen door de plaatselijke Dog Expert. Als je je trouwe viervoeter een eigen uiterlijk hebt aangemeten, kun je je personage met z’n hond op de foto zetten en de kiekjes delen in de Album Mode.
Go Vacation levert eindeloos vermaak in zon, sneeuw, zee en stad, voor spelers van alle leeftijden en niveaus. Dit pretpakket van Namco Bandai bezorgt je de vakantie van je leven vanuit je eigen huis!