JUST DANCE 3
Blaas het stof van je dansschoenen en laat wederom zien dat jij de danskoning(in) bent met de terugkeer van Just Dance 3 op de Nintendo Wii!
Dit nieuwe deel, vol hits, in de miljoenen verkopende Just Dance serie, volgt de geliefde formule van zijn voorgangers terwijl er ook nieuwe mogelijkheden in gegoten zijn. Na je keuze uit meer dan 40 nummers grijp je de Wii-afstandsbediening en doe je de bewegingen na van de dansers op het scherm om punten te verdienen. Met een ruime keuze aan spelstanden voor maximaal vier spelers en een voorraad aan muziek die je kunt aanschaffen in de winkel in het spel, zal je feest nooit stoppen!
In Just Dance 3 kun je op een nieuwe manier losgaan op de hits van Katy Perry en Cee Lo Green doordat ze jouw sensationele danspassen muziekaal ondersteunen. Klassieke spelstanden als Duet, Medley en Simon Says zijn ook weer van de partij om alle fans en nieuwelingen blij te maken. Nieuwe spelstanden maken het je daarentegen mogelijk om een selectie te kiezen die het beste past bij je gevoel van dat moment. Daarnaast kun je lachen wanneer je met z'n vieren speelt bij de individuele secties of zelfs aan je conditie werken in de Just Sweat-spelstand.
Hou er rekening mee dat je nu beoordeeld wordt op nieuwe, meer gedetailleerde scoringscriteria. Waar je in het verleden het gevoel had dat je geen punten kreeg voor je energieke inzet, zal in Just Dance 3 dit enthousiasme wel herkend worden naast een perfecte timing en stijl! Ook wanneer er in jouw groep een paar muurbloempjes zitten die weigeren om mee te bewegen, kunnen zij wel delen in het plezier door mee te zingen met de tekst van elk liedje als deze op het scherm verschijnt.
Als het ritme je gevangen heeft en de meer dan 40 nummers niet genoeg zijn om je honger te stillen, kun je in Just Dance 3 op eenvoudige wijze je muziek voorraad uitbreiden. Als je Wii op het internet is aangesloten kun je via de winkel in het spel nieuwe nummers downloaden tegen betaling van Wii Points. Met een alsmaar uitbreidende collectie van nieuwe nummers staan je nieuwe dansuitdagingen te wachten en heb geweldige nummers om naar te luisteren.
Of je nu reeds bent ingegaan op de uitnodiging om gewoon te dansen op je Wii, of dat je de eerste stap nog moet nemen om in de spotlight te staan, met Just Dance 3 heb je alles in huis om jouw huiskamer te veranderen in een feest!
Vanaf 14 december laat Mario de Just Dance 3-dansvloer opleven met een nieuw downloadbaar Mario-nummer, die je zal kunnen downloaden in de Just Dance Store, exclusief voor Wii, voor 250 Wii Points.