Just Dance laat de hele wereld dansen en naar meer verlangen!
Just Dance 2 geeft de mensen wat ze willen met meer nummers dan ooit, de hipste nieuwe dansbewegingen, nieuwe manieren om samen en tegen elkaar te spelen en een verbeterd herkenningssyteem!
Just Dance 2 bevat oude krakers en de nieuwste hits van nu, uit een bredere selectie van muziekgenres. Met Just Dance 2 geniet je van geweldige nieuwe uitdagingen en de nieuwste dansbewegingen in superleuke choreografie!