No More Heroes
Travis Touchdown zou wel eens de grootste huurmoordenaar in de Amerikaanse geschiedenis kunnen worden – als hij zijn best maar eens een beetje deed. Maar natuurlijk wordt hij door van alles afgeleid – er zijn altijd nog wel wat grasveldjes te maaien, films te kijken en worstelkaartjes te verzamelen. Misschien dat jij hem kan helpen om te stijgen in het klassement van huurmoordenaars? Je beleeft het allemaal in No More Heroes, exclusief voor de Wii.
Welkom in Santa Destroy, een Californische stad aan de rand van nergens – een plaats waar dromen sterven, gesmoord door het kussen der middelmatigheid. Travis brengt zijn dagen door met het kijken van Japanse tekenfilms, een paar vreemde baantjes en het kijken naar de klok. Totdat hij op een dag een smerig klein geheimpje van Santa Destroy ontdekt.
Na een geslaagde moordklus wordt hij door een werver van een huurmoordenaasrorganisatie – de United Assassins Association – benaderd en uitgedaagd om tot de top van het huurmoordenaarsklassement te stijgen. Gewapend met de superwrede Beam Katana die Travis kocht bij een online-veiling, begint Travis zijn weg naar de nummer één positie. Om de beste te worden, zal hij de besten moeten doden.
No More Heroes overrompelt spelers met heftige gameplay en een overdosis persoonlijkheid. Je gebruikt de Wii-afstandsbediening en Nunchuk om je een weg te banen door stijlvolle omgevingen, waarbij je tegenstanders in stukken hakt met je Beam Katana of tegen de grond werkt met stoere worstelmoves. Eenmaal tegenover je collega-huurmoordenaars, kun je genieten van de meest innovatieve en opwindende eindbaasgevechten aller tijden!
Avant-garde, provocerend, grimmig en hilarisch: No More Heroes is het allemaal. Dit is een nieuw meesterwerk in de wereld van entertainment, een kans om iemands wildste dromen te beleven.