Samurai Warriors 3
Samurai Warriors 3 voor Wii is een evolutie van de Warriors-serie, met een innovatieve nieuwe spelstand en een origineel verhaal.
Het spel bevat tal van nieuwe spelfiguren, gevechts- en spelelementen, en biedt spelers nieuwe tactische en strategische uitdagingen op het slagveld.
In Samurai Warriors 3 kunnen twee spelers zowel online als offline samen spelen. Bovendien is het spel voorzien van een nieuwe spelstand, afgeleid van Nazo no Murasamejo (The Mysterious Murasame Castle). Deze spelklassieker voor het Nintendo Entertainment System is oorspronkelijk gebaseerd op het werk van Shigeru Miyamoto. In de nieuwe stand kunnen spelfiguren worden bestuurd die nog nooit buiten Japan zijn gezien.