Neem een vliegende start, trap je gaspedaal in en ga je tegenstanders voorbij in Sonic & SEGA All-Stars Racing voor Wii. Opnieuw staan de herkenbare en geliefde personages uit Sega-spellen in de schijnwerpers voor dit razendsnelle racespel. Zelfs voor de grootste snelheidsduivel is er genoeg spanning en sensatie.
Inclusief 27 circuits om je rijvaardigheid te testen: rijd over de muren van een middeleeuws fort, kruip onder het tropische groen door en haast je langs een kwaadaardig herenhuis. Zorg in ieder geval dat je als eerste de finish bereikt. Geef je lastige tegenstanders het nakijken door bommen, boosts en andere gevaarlijke voorwerpen te pakken en ze op beslissende momenten op de circuits te gebruiken. Of gebruik gewoon de All-Star move, die voor ieder personage uniek is. Zet de tegenstander op zijn plek - de laatste plek!
Verdien Sega Miles met gewonnen races en lever ze in bij de spelwinkel om nieuwe personages, circuits en artwork vrij te spelen. Met een dreamteam van 20 personages uit de wereld van Sega en Sonic, is er voor iedereen een geschikte racer. En als dat niet genoeg is, kan je Mii ook achter het stuur plaatsnemen. Van de Sonic-serie is de blauwe egel er zelf, de miereneter Knuckles en Miles Prower (beter bekend als 'Tails') - om er maar een paar te noemen! Uit de Sega-wereld komen Aiai de aap uit Super Monkey Ball, Ulala uit Space Channel 5, Ryo uit Shenmue en vele andere bekende gezichten. Elk personage heeft zijn eigen geweldige voertuig en supercoole 'All-Star move', uiterst geschikt om een tegenstander met panne naar de pit te sturen.
Laat de motor draaien en zet je schrap: de race gaat beginnen en er is maar één pole position. Er wordt steeds meer van je gevraagd in Sonic & SEGA All-Stars Racing, het gaat sneller en sneller. Kun jij de spanning aan?