Tiger Woods PGA TOUR 07
Iedereen die al van het heerlijk wegspelende golf in Wii Sports heeft genoten, weet dat de Wii-afstandsbediening uitermate geschikt is voor deze herensport. Het was dan ook een kwestie van tijd voordat de bekendste golfer ter wereld zijn naam zou verbinden aan Nintendo's console voor de nieuwe generatie.
Tiger Woods PGA Tour 07 plaatst de golfclub stevig in je handen en zorgt er voor dat je volledige controle hebt over je backswings, downswings, fades, draws, spins en putts. Je hoeft alleen maar een raam open te zetten om een koel briesje binnen te laten en je waant je binnen de kortste keren in St Andrews.