WWE All Stars
In WWE All Stars voor Wii staan helden uit het heden en het verleden klaar voor een explosief gevecht voor maximaal vier spelers. Grote namen van vroeger, zoals Hulk Hogan, 'Macho Man' Randy Savage en Ultimate Warrior, maken hun opwachting. Ook nieuwe helden betreden de ring, waaronder Big Show, Triple H en John Cena.
Het maakt niet uit of je een getrainde worstelaar bent of een beginnende vechtjas - iedereen kan meteen meedoen. De worstellegendes bestaan uit vier klassen: Brawler (spierbundel), Acrobat (acrobaat), Grappler (vasthouden) of Big Man (flinke jongen). De kunst is om de nuances van elke klasse onder de knie te krijgen door de aanvallen, kenmerkende bewegingen en vernietigende eindklappen van je favoriete worstelaar uit te voeren. Voor je het weet deel je rake klappen uit, vliegen de tegenstanders de lucht in en maak je combo's waar je u tegen zegt! Je kunt zelfs je eigen worstelaar maken en deze in de strijd gooien tegen legendarische WWE-sterren.
Met prachtige beelden wordt het spektakel van de WWE tot leven gebracht. In deze indrukwekkende arena kun je deelnemen aan vier speltypes. Neem het op tegen twee rivaliserende worstelaars in een Triple Threat-wedstrijd of probeer te ontsnappen uit de Steel Cage. In Fantasy Warfare strijden de klassieke WWE Legends tegen de nieuwe WWE Superstars in een aantal ronden om te bepalen welke generatie worstelaars zich de beste mag noemen.
Als je de pakkende verhalen van de WWE altijd op de voet hebt gevolgd, komt de Path of Champions vast als een aangename verrassing. In dit speltype kun je je eigen hoofdstuk in de worstelgeschiedenis schrijven. Volg een van de verhaallijnen en werk titelgevechten op SummerSlam of Wrestlemania af om je grootste droom waar te maken: schitteren op het hoogste WWE-podium!
Met de Wii-afstandsbediening en de Nunchuk of de Classic Controller (Pro) kun je alle acties in het spel uitvoeren. Zo kies je zelf op welke manier je jouw WWE-worstelaar tot leven brengt. Wie je ook speelt, welke speltype je ook kiest, welke actie je ook in de ring laat zien, één ding is duidelijk: de belangrijkste worstelpartij in de geschiedenis begint nu!