Family Mini Golf
Speel op verschillende golfbanen waar je te maken krijgt met hindernissen als bumpers, verkeersdrempels, ventilatoren en nog veel meer!
Maximaal acht spelers kunnen meedoen, waarbij maar één Wii-afstandsbediening gebruikt wordt! Vecht met je vriend(inn)en uit wie het beste op elke baan is.
Je kunt nieuwe banen downloaden voor nóg meer minigolfplezier! Deze leggen de lat hoger en bieden ingewikkeldere en moeilijkere golfbanen om je tegenspelers op te verslaan.