Fish Tank is drie-op-een-rij in een videogamejasje! Het is een puzzelspel in arcadevorm, waarin je geen diamanten of blokken op een rij zet, maar groepen kleurrijke vissen verzamelt. De gameplay verloopt horizontaal, dus je bekijkt de puzzelwereld eens van de andere kant!