Leren met de PooYoo's Aflevering 1
Leren met de PooYoo's Aflevering 1 is het eerste hersentrainingsspel voor jonge kinderen, in de leeftijd van drie tot en met zes jaar, en kan worden gedownload in het Wii-winkelkanaal. Leren met de PooYoo's Aflevering 1 speelt zich af in een uniek, origineel, grappig en poëtisch universum. Deze WiiWare-titel laat kinderen op een spannende manier kennis maken met letters, cijfers en meer, door gebruik te maken van kleuren, vormen, ruimtelijk inzicht en coördinatie.
Het spel bevat twee moeilijkheidsniveaus. In het ene niveau moeten elementen op het scherm worden aangewezen met de Wii-afstandsbediening, en in het andere hoeft de afstandsbediening alleen maar geschud te worden om verder te komen.