TV Show King, de WiiWare bestseller, is terug voor ronde 2! Je Mii-personage wordt weer op de proef gesteld in deze spannende tv-quiz! Er zijn 8000 vragen in 12 categorieën inclusief algemene kennis, sport, film en meer... En dan hebben we de vragen die je zelf kunt creëren niet eens meegerekend! Hier vindt je alles wat je nodig hebt om de strijd aan te gaan met vrienden of spelers vanuit de hele wereld dankzij de Nintendo Wi-Fi Connection!