8 september 2009 – Bekijk elke dag hoe het ervoor staat met je geluk en ontvang tips voor relaties, activiteiten en zelfs eten in het gratis Geluksdagkanaal. Het Geluksdagkanaal is vanaf 9 september beschikbaar op de Wii.
Vrienden en familie doen gewoon mee. Maar liefst zes personen kunnen hun Mii-personage en geboortedatum registreren. Alle aangemelde personen ontvangen dagelijks gedetailleerde tips en adviezen in vijf categorieën: liefde, werk, studie, communicatie en financiën. Je geluk voor de volgende dag wordt elke avond aangegeven, zodat je alvast kunt bekijken wat de dag van morgen zal brengen.
Het Geluksdagkanaal geeft daarnaast tips voor activiteiten die je dagelijkse leven kunnen verbeteren en suggesties over wat je zou kunnen eten en dit alles op basis van je horoscoop. Je kunt ook per dag kijken hoe goed Mii-personages met elkaar matchen. Zo kun je bijvoorbeeld ontdekken hoe goed jij en de andere leden van je gezin het op een bepaalde dag met elkaar kunnen vinden. Handig als je samen een lange autorit moet maken!