De demo van Sonic Colours voor Nintendo DS is nu beschikbaar!
Bereid je voor op klassiek, supersnel spelplezier bij het redden van een buitenaards ras uit de klauwen van de slechte Dr. Eggman. In Sonic Colours spoedt de geliefde blauwe egel zich door pretpark-achtige levels en gebruikt hij "Colour Power" om hindernissen te overwinnen en in recordtijd over de eindstreep te racen! Waarom probeer je deze actieplatformer zelf niet uit met onze downloadbare demo?
Sonic Colours ligt vanaf 12 november in de winkel, voor Nintendo DS en Wii. De downloadbare demo is alleen beschikbaar voor Nintendo DS.