Ga naar onze nieuwe Layton-site en ontdek zijn eerste film!
Vanaf 22 oktober ligt Professor Layton en de Verloren Toekomst in de winkel! In dit derde spel van de Professor Layton-serie reizen Layton en Luke door de tijd om Londen te redden. De Layton-spellen zijn een waar succes in Europa, sinds de professor voor het eerst zijn hoge hoed opzette in the Curious Village. En nu kun je informatie over alle drie de spellen vinden op het speciale Layton-portaal, op onze officiële Nintendo website.
En dat is nog niet alles over Layton deze maand. De professor en Luke zijn nu ook te zien in hun allereerste DVD-film, vanaf 13 oktober! In Professopr Layton en de Eeuwige Diva bevindt het duo zich in een wereld vol intrige, na een uitnodiging van een oud-studente van de professor, de beroemde operadiva Janice Quatlane. Tegelijkertijd wordt Londen getroffen door een reeks verdwijningen. Layton meent dat deze te maken hebben met een aantal bizarre gebeurtenissen in het theater. Volg Layton en Luke bij het oplossen van het ultieme raadsel: het mysterie van het Eeuwige Leven!
Professor Layton en de Verloren Toekomst ligt vanaf 22 oktober in de winkel, alleen voor Nintendo DS.