Bekijk een aantal video's van de conferentie hieronder!
Nintendo-directeur Satoru Iwata sprak tegen de Japanse media tijdens de Nintendo 3DS Conference 2011. Hij presenteerde een geweldige line-up aan spellen voor het draagbare systeem, waaronder een aantal nieuw aangekondigde spellen voor Japan.