Nintendo 3DS-ambassadeursprogramma
Nintendo heeft vandaag een wereldwijde wijziging van de inkoopprijs voor de detailhandel van Nintendo 3DS aangekondigd. In Europa zal deze wijziging vanaf 12 augustus van toepassing zijn.
Het is eerder voorgekomen dat wij, Nintendo, de inkoopprijs voor de detailhandel voor onze videospelsystemen een bepaalde periode na de lancering hebben verlaagd om daarmee een breder publiek te bereiken. Het is in de geschiedenis van Nintendo echter niet eerder voorgekomen dat we de inkoopprijs voor de detailhandel zo ingrijpend verlaagd hebben in minder dan 6 maanden na lancering.