Onze officiële site voor The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D is live!
De officiële site voor The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D voor Nintendo 3DS is nu online.
Deze titel is een remake van een klassiek Nintendo 64-avontuur dat algemeen wordt beschouwd als een van de beste videospellen aller tijden - en op 17 juni is het weer terug voor Nintendo 3DS!
Wil je meer weten? Heb je misschien behoefte aan een introductie van de gameplay en het verhaal? Of ben je fan van het origineel en wil je zien wat er nieuw is? Dat komt goed uit, want op onze officiële site voor The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D vind je al deze info en meer - klik op de link voor een voorproefje op dit geweldige, klassieke avontuur!