4 mei 2011 - Nintendo kondigt vandaag de lancering aan van een nieuwe reeks softwaretitels die veel fun leveren voor weinig geld. De Nintendo Selects-reeks die op 20 mei 2011 wordt gelanceerd is een scherp geprijsde selectie van populaire Wii-spellen voor het hele gezin.
Wii Sports introduceert een nieuwe vorm van entertainment door met natuurlijke, realistische bewegingen van de Wii-afstandsbediening vijf sporten te spelen: tennis, bowlen, golf, boksen en honkbal. Zwaai je arm met de Wii-afstandsbediening door de lucht alsof je een tennisracket in de hand hebt. Deze fenomenale titel staat garant voor heel veel actief spelplezier.
WarioWare: Smooth Moves voert de interactie van videogames naar een heel nieuw niveau door je te laten zwaaien, wapperen en springen in meer dan 200 razendsnelle microgames. Je hebt alleen een Wii-afstandsbediening en je beste moves nodig om het spel te winnen. Dansen, draaien en even door de knieën zakken, je doet het allemaal graag om de honderden microgames op hoog tempo te voltooien.
Mario strijdt hard tegen hard op de voetbalvelden van Mario Strikers Charged Football voor de Wii. In dit vervolg op Mario Smash Football gebruik je de Wii-afstandsbediening en Nunchuk om de bal te veroveren, hem snoeihard in het doel te trappen en met de keeper spectaculaire reddingen te maken.
In Animal Crossing: Let’s Go To The City bepaal je zelf wat voor leven je leidt. Klets met vrienden, werk tot je erbij neer valt, ga vissen of plant wat bomen en bloemen in je tuin. Je kunt ook fossielen uit prehistorische tijden ontdekken, naar de sterren staren, je huis inrichten, een show bezoeken of naam maken als makelaar. Je bepaalt het allemaal zelf!
Nintendo Selects en Mario Kart Wii Pack leveren avonden lang geweldig vermaak voor het hele gezin. Beide worden in Europa gelanceerd op 20 mei 2011.