Race tegen fans van over de hele wereld in Mario Kart 7 voor de Nintendo 3DS
21 oktober, 2011 – Virtuele coureurs kunnen zich klaarmaken voor een nieuwe race-ervaring, want op 2 december 2011 wordt in Europa Mario Kart 7 gelanceerd voor het draagbare Nintendo 3DS-systeem. Fans kunnen uitzien naar gloednieuwe racemogelijkheden en vele opties om je kart aan te passen., Nieuwkomers zullen het dan weer het geweldig vinden om met hun favoriete personages uit Mushroom Kingdom te racen tegen spelers in hun omgeving of van ver over de grens.