Draagbaar 3D-entertainment wordt extra groot met de nieuwe Nintendo 3DS XL
Ondanks de toevoeging van het grotere scherm, wil Nintendo dat het systeem nog steeds voor een redelijke prijs wordt verkocht. Om deze reden, en omdat zoveel fans al een eerder draagbaar systeem van Nintendo hebben, wordt er geen AC-adapter bij het systeem geleverd.
De Nintendo 3DS XL wordt op 28 juli gelanceerd, samen met New Art Academy, een nieuw deel in de Art Academy-serie. De grotere schermen van de Nintendo 3DS XL geven gebruikers nog meer ruimte om hun creativiteit de vrije loop te laten, terwijl ze genieten van kunstlessen met teken- en schildertechnieken die in de werkelijke wereld toepasbaar zijn.
Op 28 juli verschijnt ook Freakyforms Deluxe Your Creations, Alive! een Nintendo 3DS-spel waarin je je zelfgemaakte wezens tot leven wekt.
Voor het bekijken van de nieuwste Nintendo Direct-video, met meer nieuws over toekomstige Nintendo-producten, ga je naar onze speciale Nintendo Direct-site!