Laurent Fischer, Managing Director of European Marketing & PR van Nintendo of Europe: “Gezien hun uitgebreide Europese netwerk van Wi-Fi-toegangspunten, was het een logische beslissing om samen te werken met free-hotspot.com. De toegangspunten bevinden zich voornamelijk in populaire restaurants en hotels, plaatsen die mogelijk regelmatig door Nintendo 3DS-bezitters worden bezocht. We adviseren alle Nintendo 3DS-bezitters om hun voordeel te doen met de nieuwste systeemupdate, die goed is voor een hele reeks nieuwe functies en verbeteringen, inclusief de mogelijkheid om 3D-filmpjes te maken.”
Joseph Brunoli, Managing Director van Anacapa Holdings, Ltd., de beheerder van het free-hotspot.com netwerk, voegt daar aan toe: "Ons uitgebreide netwerk van Wi-Fi hotspots in Europa voorziet Nintendo 3DS-gebruikers van een snelle en betrouwbare internetdienst voor onderweg. Het is ons een groot genoegen om samen te werken met Nintendo en deze belangrijke samenwerking aan te mogen kondigen.”
Ga voor meer informatie over Nintendo 3DS en SpotPass naar de officiële Nintendo 3DS website. Ga voor informatie over het uitvoeren van een systeemupdate naar de afdeling klantenservice.
Anacapa Holdings, Ltd. is gevestigd te Dublin in Ierland en beheert ‘s wereld grootste netwerk van exclusieve GRATIS Wi-Fi HotSpots onder de merknaam free-hotspot.com. Het netwerk draait op basis van het “transactionele” gratis Wi-Fi model, speciaal ontworpen voor grote merken, ketens en andere consumentgerichte bedrijven om GRATIS internet aan hun klanten aan te bieden. Als deel van het free-hotspot.com-systeem stemmen gebruikers in met een inleidend, gesponsord bericht in ruil voor hun gratis internettoegang. Dit innovatieve systeem, dat de prestigieuze Wireless Broadband Innovation Award heeft gewonnen voor het Beste Openbare Wi-Fi Product, leent zich in het bijzonder goed voor Wi-Fi-netwerken in restaurants, hotels, pubs en cafés, naast winkelcentra, verkooppunten en andere door klanten bezochte omgevingen. Anacapa is opgericht in 2005, sindsdien is het free-hotspot.com netwerk gegroeid naar 5000 hotspots in 21 Europese landen.