11 september 2012 - Nintendo heeft vandaag de nieuwe Europese aflevering van Nintendo Direct aangekondigd. De Nintendo Direct Wii U Preview wordt op 13 september om 16:00 uur live gestreamed op de Nintendo Direct-site. Hierin neemt Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata het aankomende Wii U-systeem onder de loep.
Het Wii U-systeem zal rond de feestdagen in de winkels liggen, met in de verpakking de Wii U GamePad. Dit is een controller met een touchscreen van 6,2 inch die de manier waarop mensen hun spellen, hun entertainment en elkaar beleven een nieuwe vorm zal geven.
Je kunt ook een kijkje nemen op onze Twitter accounts van Nintendo België en Nintendo of Europe.