Ontvang een gratis limited edition Paper Mario: Sticker Star-stickerboek!
De stickerkomeet is tot ontploffing gekomen, de Royal Stickers liggen overal verspreid en Bowser zaait (opnieuw) paniek, dus moet een alom bekende flinterdunne held opdraven: Mario! Volg hem bij een nieuw avontuur waarin hij schurken plet met stickers, mysterieuze Things verandert in krachtige stickers en papierkracht gebruikt om het Mushroom Kingdom te redden in Paper Mario: Sticker Star, alleen voor Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL.
Europese Club Nintendo-leden kunnen ook uitkijken naar een speciale bonus: diegenen die Paper Mario: Sticker Star na lancering registreren, komen in aanmerking voor een gratis stickerboek! Dit speciale limited edition-cadeau, waarvan er slechts 10.000 stuks bestaan, is beschikbaar zolang de voorraad strekt.
Registratie van je spel voor dit creatieve cadeau in Paper Mario-stijl is mogelijk vanaf 9:00 op 7 december. Kies uit een overdaad aan stickers van je favoriete Mario-personages en -power-ups en combineer ze met de kleurrijke achtergronden om je eigen Paper Mario-avonturen te creëren. En met slechts 10.000 stickerboeken beschikbaar voor heel Europa, kun je jezelf met recht een sticker star noemen, als je er één ontvangt!