Het Mario Kart 8 Premium Pack – Special Edition is een perfecte aanbieding voor beginnende Wii U-spelers. Dit pakket bestaat uit een zwart Wii U Premium-systeem met 32GB* opslagruimte, een zwarte Wii U GamePad-controller, een sensorbalk en natuurlijk de speldisk van Mario Kart 8. Dit nieuwste deel in de populaire Mario Kart-serie bevat naast 16 gloednieuwe parkoersen ook 16 aangepaste versies van klassieke parkoersen. Zowel nieuwkomers als ervaren coureurs zullen genieten van de frisse kartuitdagingen, die nóg spectaculairder worden dankzij de anti-zwaartekrachtfunctie die Mario en zijn tegenstanders langs muren en op de kop laat racen.
Zoals eerder aangekondigd, kunnen fans ook kiezen voor de Mario Kart 8 Limited Edition -softwarebundel, die naast een fysiek exemplaar van Mario Kart 8 een Spiny-schild collector’s item bevat. De Mario Kart 8 Limited Edition- softwarebundel is zolang de voorraad strekt beschikbaar voor pre-orders.
Over iets meer dan een maand verschijnen Mario en andere legendarische coureurs uit Mushroom Kingdom aan de startlijn van Mario Kart 8. Dit nieuwste deel in de populaire Mario Kart-serie bevat 32 nieuwe en aangepaste parkoersen met anti-zwaartekrachtzones, nieuwe voorwerpen om tegenstanders mee van de baan te knallen, en tal van manieren om van de actie te genieten, inclusief online-races met 12 spelers**, en races voor vier spelers op een gesplitst scherm. Bekijk hier een overzichtstrailer, met daarin alle manieren waarop fans Mario Kart 8 voor Wii U op 30 mei kunnen aanschaffen.