29 april 2014 – Op 13 juni voegt Nintendo diverse hoog beoordeelde Wii-titels toe aan de Nintendo Selects-serie. Deze serie bestaat uit vriendelijke geprijsde heruitgaven van enkele van de populairste Wii-spellen, zodat spelers ze voor het eerst kunnen ontdekken, of opnieuw ontdekken op de Wii of in de Wii-stand van de Wii U. New Super Mario Bros. Wii, Super Mario Galaxy 2, Mario Party 9 en Wii Party zijn samen goed voor 16 miljoen verkochte exemplaren in Europa, en leveren volop waar voor hun geld, zeker nu ze als onderdeel van de Nintendo Selects-serie opnieuw worden uitgebracht. De uitgebreide line-up biedt je fantastische, alom geliefde spelervaringen, uiteenlopend van huiskamerfeestjes tot buitenaardse avonturen.
New Super Mario Bros. Wii is een traditionele, actierijke Mario-platformer die in Europa meer dan 7 miljoen keer is verkocht. Princess Pesach is opnieuw ontvoerd door Bowser, aan Mario de taak haar te redden. Dit keer staat hij er niet alleen voor, want maar liefst vier spelers kunnen tegelijk spelen als Mario, Luigi, Blue Toad en Yellow Toad. Tijdens de actie in vele gevarieerde levels kunnen spelers gebruik maken van allerlei speciale power-ups, zoals de Propeller Mushroom en het Penguin Suit.
Super Mario Galaxy 2* lanceert Mario opnieuw naar de ruimte voor spectaculaire 3D-avonturen. Verken tal van nieuwe galaxies, dit keer met hulp van je trouwe rijdier Yoshi. Super Mario Galaxy 2 zit vol uitdagingen voor geoefende spelers, terwijl de behulpzame Cosmic Spirit nieuwkomers door de lastigste stukjes loodst. Zo beleeft elke speler een onvergetelijke reis door Mario’s universum!
Wii Party levert topvermaak voor het hele gezin. Iedereen kan met zijn eigen Mii-personage spelen, wat de 80 maffe minigames nog spannender en meeslepender maakt. In de thuisparty-stand wordt je huiskamer het middelpunt van het spel: neem deel aan uitdagingen als Hide ‘n’ Hunt, waarin je de verstopte Wii-afstandsbediening moet vinden voordat de tijd is verstreken, of speel Time Bomb, waarin de Wii-afstandsbediening tikt als een tijdbom die je met vaste hand aan de andere spelers moet doorgeven. Er zijn ook partygames en duogames waarin je op innovatieve manieren moet wedijveren of samenwerken met andere spelers.
Op 13 juni komen enkele van de populairste Wii-spellen beschikbaar voor een zachte prijs; speel ze op de Wii of in de Wii-stand van de Wii U.
Ga naar ons Nintendo Selects-gedeelte en bekijk daar het volledige aanbod van nu verkrijgbare klassieke titels!