Ontdek hoe je in het bezit kunt komen van een Super Smash Bros. Soundtrack CD via Club Nintendo!
Een legendarische strijd zal losbarsten als op 3 oktober Super Smash Bros. for Nintendo 3DS uitkomt voor Nintendo 2DS en Nintendo 3DS. Dit is de eerste keer in de Super Smash Bros. serie dat je waar en wanneer je maar wilt kunt spelen. Daarbij is het de beste manier om je vecht skills aan te scherpen enje voor te bereiden op de release van Super Smash Bros. for Wii U, dat de actie van de serie deze winter terug op je TV-scherm knalt in sprankelend HD, alleen op Wii U.
Omdat de beide versies van de game hetzelfde aanbod aan beroemde vechters bevatten, maar ook levels en spelstanden die juist exclusief zijn voor de verschillende systemen, is de combinatie van de spellen het ultieme tag team voor fans van vechtspellen. Als je Super Smash Bros. for Nintendo 3DS én Super Smash Bros. for Wii U tijdens de promotie periode bij Club Nintendo registreert, kun je aanspraak maken op een gratis soundtrack CD* bomvol nummers uit het spel en nummers die door de games geïnspieerd zijn. De komende weken volgt er meer informatie over de promotie.
Om meer te weten te komen over de beschikbare vechters, nieuwe spelstanden, levels en nog veel meer neem je snel een kijkje op de officiële website voor Super Smash Bros. voor Nintendo 3DS en Wii U.