CI16_WiiU_MarioKart8_LimitedEdition_nlNL.png
Iedere Mario Kart-fan die weleens een Spiny-schild heeft gebruikt of er een tegen zich aan heeft gekregen, weet hoe belangrijk ze voor het raceverloop kunnen zijn. Daarom zit er, als aandenken aan deze goede en minder goede tijden, naast Mario Kart 8 een Spiny-schild collector's item op een zwart en transparant voetje in de Mario Kart 8 Limited Edition-bundel. De Mario Kart 8 Limited Edition komt op 30 mei uit in een unieke bundel, zolang de voorraad strekt. Ook het verwoestende Spiny-schild keert op 30 mei terug naar de Mario Kart-serie, om daar in z'n natuurlijke omgeving weer links en rechts coureurs van hun podiumplaatsen te stoten.
Circuits die de zwaartekracht tarten en zowel oude als nieuwe coureurs uit het Paddenstoelenrijk komen op 30 mei bijeen voor de lancering van Mario Kart 8 op de Wii U.