Splatoon Direct op 7 mei: belangrijk inktvisonderzoek!
30 april 2015 - Met minder dan een maand te gaan voordat de Inklings hun intrede doen op de Wii U, heeft Nintendo vandaag aangekondigd dat er op 7 mei een exclusieve Nintendo Direct over Splatoon wordt uitgezonden. Rechtstreeks vanuit het inktvisonderzoekslab zal er nieuwe informatie over de game worden gepresenteerd.
Je kunt de uitzending op 7 mei om 16:00 uur bekijken op Twitch of op de Nintendo Direct-website, waar de uitzending als stream te zien is. Houd ook de officiële Facebook-pagina van Splatoon in de gaten voor updates.