Belangrijke informatie over de stopzetting van Club Nintendo
De eerste programma's waarmee Nintendo trouwe fans beloonde, waren VIP 24:7 en Club Member, die in mei 2002 van start gingen. In december 2007 gingen die twee samen verder onder de naam Club Nintendo. Door de jaren heen hebben spelers plezier gehad met de Game Boy Advance, Nintendo GameCube, Nintendo DS, Wii, Nintendo 3DS en Wii U, en met talloze games voor de verschillende systemen. We hebben ook feedback en meningen gekregen van zo'n zes miljoen Club Nintendo-leden uit heel Europa en Zuid-Afrika, en we hebben die informatie gebruikt om ons bedrijf vorm te geven.
We werken hard aan een nieuw programma en bij wijze van speciale aanbieding kunnen gebruikers die zich in de beginperiode aanmelden voor het nieuwe programma, gratis Flipnote Studio 3D op hun Nintendo 3DS downloaden. Neem regelmatig een kijkje op de Nintendo-website om op de hoogte te blijven.
Dit nieuwe ledenprogramma zal Club Nintendo vervangen, dus we zullen Club Nintendo stopzetten volgens het overzicht dat je hieronder ziet. Bedankt voor je loyaliteit.
Alle sterren in je account vervallen op 30 september 2015, dus zorg dat je ze voor die datum inwisselt. In de sterrencatalogus vind je al een heleboel unieke en exclusieve artikelen, en we zullen er in de komende maanden nog meer aan toevoegen. Je hebt dus meer dan genoeg keuze als je je sterren voor 30 september 2015 inwisselt.
Deze nieuwe handheld-systemen, die op 13 februari 2015 worden uitgebracht, kun je niet bij Club Nintendo registreren. Tot 1 april 2015 vind je echter nog wel productregistratiekaarten voor de software in hardwarebundels, dus software die als bundel met hardware is uitgebracht, kun je nog tot 30 september 2015 registreren.