21 juli 2015 – Elke dag is goed voor nieuwe verrassingen in Tomodachi Life, de maffe game voor de Nintendo 3DS-systemen die leuker en leuker wordt naarmate je er meer vrienden en familieleden als Mii-personages aan toevoegt. Met alleen in Europa al ruim 1,5 miljoen verkochte exemplaren, blijft de bevolking van bevriende Mii-personages maar groeien! Omdat 30 juli wereldwijd in het teken staat van vriendschap, nodigt Nintendo of Europe je uit om mee te doen aan de Tomodachi Life Vriendschapsfiesta-vieringen van 30 juli tot 9 augustus, met tal van leuke activiteiten voor bezitters van Nintendo 3DS-systemen.
Op dezelfde website vind je ook de Mii-persoonlijkheidstest: een aangepaste versie van de persoonlijkheidsbepaler van Tomodachi Life. Hiermee kun je aan de hand van grappige vragen en situaties ontdekken welke kleurrijke persoonlijkheid je eigen Mii-personage in het spel zou hebben. Waarom nodig je je vrienden niet uit, zodat zij ook hun persoonlijkheidstype kunnen ontdekken?
Doe van 30 juli tot 9 augustus mee aan het Tomodachi Life Vriendschapsfiesta en vier je vriendschappen met andere spelers en tal van leuke activiteiten op je Nintendo 3DS.