Maak droomhuizen, prachtige tuinen en een levendig dorpsplein in Animal Crossing: Happy Home Designer, dat nu exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen is uitgebracht! Neem opdrachten aan van je Animal Crossing-vrienden en laat hun woonwensen uitkomen in deze volledige nieuwe game in de Animal Crossing-serie. Je kunt Isabelle ook een handje helpen door het dorpsplein het kloppende hart van je gemeenschap te maken! Naast de game worden er ook een aantal nieuwe accessoires en bundels met speciale uitvoeringen uitgebracht, waaronder de NFC-lezer/-schrijver voor de Nintendo 3DS, waarmee je amiibo kunt gebruiken op de Nintendo 3DS, Nintendo 3DS XL en Nintendo 2DS. Vanaf de release is ook de eerste serie Animal Crossing-amiibo-kaarten verkrijgbaar!
Ga aan de slag als werknemer bij Nook's Homes, de vastgoedfirma van Tom Nook. Daar is het jouw taak om de prachtigste huizen te ontwerpen voor verschillende dieren. Maak een praatje met mogelijke klanten om uit te vinden wat hun woonwensen zijn en creëer droomwoningen waarin de dieren zich helemaal thuis voelen.
Laat je fantasie de vrije loop en probeer de opdracht van elk dier uit te voeren naar je eigen inzicht. Vergeet niet om de favoriete voorwerpen die de dieren al hebben, een plaatsje te geven in het interieur! Kies een stuk grond zodra je een opdracht in de wacht hebt gesleept. Bepaal dan hoe je het huis eruit wilt laten zien, en ga aan de slag. De binnenkant van het huis kun je aankleden met meubels, behang, vloeren en decoraties uit je catalogus. Ga vervolgens de buitenlucht in om ook de tuin onder handen te nemen. Dankzij de eenvoudige besturing met het touchscreen was het wegzetten en verplaatsen van voorwerpen nog nooit zo gemakkelijk!
Isabelle heeft je hulp nodig om het dorpsplein leven in te blazen, dus werk met haar samen om je stadje te voorzien van onder meer scholen, winkels en restaurants. Als alles er prachtig uitziet, zal het op je dorpsplein binnen de kortste keren een levendige bedoening worden. Als het plein wordt uitgebreid, zullen er meer dieren naar Nook’s Homes gaan om hun huis door jou te laten inrichten.
Ontwerp de leukste huizen voor iedereen in Animal Crossing: Happy Home Designer, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Kom meer te weten over het ontwerpen van huizen, het gebruik van amiibo, het delen van je favoriete projecten en belevenissen met andere spelers, en welke software en hardware verkrijgbaar is, op onze officiële Animal Crossing: Happy Home Designer-website!