In 2017 willen we de Nintendo DSi Shop stopzetten, die sinds 2009 beschikbaar is geweest op de Nintendo DSi en de Nintendo DSi XL. We willen onze trouwe klanten bedanken voor het gebruik van de Nintendo DSi Shop en we willen ze verzekeren dat ze Nintendo DSiWare kunnen blijven gebruiken.
Als je Nintendo DSi Points wilt gebruiken, Nintendo DSiWare opnieuw wilt downloaden of Nintendo DSiWare wilt overdragen van een Nintendo DSi of Nintendo DSi XL naar een Nintendo 3DS-systeem, dan raden we je aan om dat zo snel mogelijk te doen, nu de dienst nog beschikbaar is.
Tot 30 september 2016 kun je nog Nintendo DSi Points toevoegen en tot 31 maart 2017 kun je nog content kopen in de Nintendo DSi Shop. Houd er rekening mee dat je Nintendo DSiWare-games na verloop van tijd niet meer opnieuw kunt downloaden. Binnenkort zullen we hier meer informatie over geven.
Wanneer worden alle Nintendo DSi Shop-diensten (inclusief de mogelijkheid om software opnieuw te downloaden) stopgezet?
Je kunt de software die je hebt gedownload, blijven gebruiken, zolang je je Nintendo DSi Shop-account niet wist.
Je kunt je Nintendo DSi-content ook overdragen naar een Nintendo 3DS-systeem en daarop verder spelen. Klik hier voor meer informatie.
Voorlopig kun je Nintendo DSiWare die je hebt gekocht, opnieuw downloaden. Houd er wel rekening dat dit na verloop van tijd niet meer kan. Binnenkort zullen we hier meer informatie over geven.
Als je nog Nintendo DSi Points hebt, dan kun je die nog gebruiken voordat de aankoopfunctie in de Nintendo DSi Shop op 31 maart 2017 wordt stopgezet.
Voorlopig kun je Nintendo DSi Points gewoon blijven gebruiken in de Nintendo DSi Shop, maar we raden je aan om je resterende Nintendo DSi Points op te maken voordat de aankoopfunctie in de Nintendo DSi Shop wordt stopgezet op 31 maart 2017. Binnenkort zullen we hier meer informatie over geven.