Reis door een verwoest koninkrijk in The Legend of Zelda: Breath of the Wild, dat in 2017 uitkomt voor de Wii U en de Nintendo Switch, het nieuwste systeem van Nintendo. Lees het laatste nieuws en bekijk beelden van deze grensverleggende game op onze teaserwebsite van The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Link ontwaakt na een eeuw slapen. Hyrule ligt in puin. De held moet door velden, door bossen en over besneeuwde bergkammen trekken om het vervallen koninkrijk te ontdekken. Om in de wildernis te overleven moet je wapens zien te vinden waarmee Link vijanden te lijf kan gaan. Ook zal de held moeten jagen en verzamelen om in leven te blijven. In het gedeelte Over de game zie je wat het avontuur in deze grote, open wereld nog meer te bieden heeft.