Kom meer te weten over Picross 3D: Round 2 op onze website
Los meer dan 300 driedimensionale Picross-puzzels op met verf en strategisch inzicht, zodra Picross 3D: Round 2 op 2 december exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen wordt uitgebracht. In deze duizelingwekkende en veelzijdige puzzelgame gebruik je je stylus om blokken in vorm te beitelen en allerlei verrassende 3D-objecten te onthullen. Op onze vernieuwde website voor Picross 3D: Round 2 zie je hoe het in zijn werk gaat.
Door overtollige blokjes weg te beitelen en andere oranje en blauw te verven kun je allerlei verborgen vormen onthullen, van schattige katjes tot reusachtige Japanse kastelen. Kies een van de drie moeilijkheidsgraden, volg de aanwijzingen om de puzzels op te lossen en beredeneer welke blokjes mogen blijven en welke je kunt weghakken. Als je nog nooit een Picross-game hebt gespeeld of als je gewoon meer wilt weten over de nieuwe functies van de game, ga dan naar het gedeelte Gameplay.
Stel je puzzelvaardigheden op de proef in Picross 3D: Round 2 en lees meer op onze vernieuwde website over Picross 3D: Round 2.