Speciale demo van Pokémon Sun en Pokémon Moon nu verkrijgbaar!
In de speciale demo kunnen spelers kennismaken met de regio Alola. In de demo vind je ook Ash-Greninja, de Pokémon die aan de zijde van de held Ash verschijnt in de tv-animatieserie Pokémon the Series: XYZ. Spelers kunnen hun Ash-Greninja overdragen vanuit de speciale demoversie naar de volledige versie van Pokémon Sun of Pokémon Moon zodra de game is uitgebracht op 23 november.