Als Splatoon 2 deze zomer uitkomt voor de Nintendo Switch, kun je kennismaken met allerlei nieuwe speciale wapens. Sterker nog: alle speciale wapens in Splatoon 2 zijn spiksplinternieuw!
We zijn druk bezig geweest met het bestuderen van deze wapens en we willen jullie graag beelden laten zien van de Magistraal, de Superlanding, de Spetterraketten en de Inktjet. Voor alle Inklings die liever in het Engels spelen: dat zijn de Sting Ray, Splashdown, Tenta Missiles en Inkjet. Ga er dus maar even goed voor zitten!
Wanneer een Inkling dit speciale wapen activeert, springt hij de lucht in en beukt hij bij de landing hard tegen de grond. Gevolg: een explosie van inkt die spelers en oppervlakken in de buurt treft.
Met deze raketten kunnen Inklings meerdere tegenstanders in het vizier nemen voordat ze de trekker overhalen. Er wordt dan een doelzoekende raket afgevuurd op iedere tegenstander.
Onlangs hebben we vertrouwde wapens onder de loep genomen die je opnieuw tegenkomt in Splatoon 2. We hebben nu wat beelden waaraan je jezelf kunt vergapen.
Sommigen van jullie hebben deze wapens onlangs al uitgeprobeerd tijdens de Splatoon 2 Global Testfire. We hopen dat jullie er deze zomer opnieuw mee aan de slag gaan.
Kom meer te weten over Splatoon 2 op onze officiële spelpagina van Splatoon 2. Werp ook eens een blik op de officiële Facebook-pagina voor Splatoon, waar we al onze bevindingen publiceren.