Over minder dan een maand, op 3 maart, komt het langverwachte The Legend of Zelda: Breath of the Wild uit voor de Nintendo Switch en de Wii U. Ontdek wat je in dit adembenemende avontuur te wachten staat in een nieuwe trailer op onze vernieuwde website voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Dankzij de Nintendo Switch is er een gloednieuwe manier om dit avontuur te beleven. Zet je systeem in de tv-stijl om Hyrule op de televisie te zien, of haal de Nintendo Switch uit de houder om verder te spelen in de handheldstijl. Je komt meer te weten in het gedeelte Nintendo Switch.
Onder Kopen kun je zien welke aankoopmogelijkheden er zijn voor zowel de Nintendo Switch als de Wii U.
Neem regelmatig een kijkje op onze website voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Daar voegen we in de aanloop naar de release geregeld nieuws en video's toe. Er is nu ook een nieuwe compilatietrailer te zien op onze site!
Beleef een episch avontuur in een grote, open wereld, zodra The Legend of Zelda: Breath of the Wild op 3 maart uitkomt voor de Nintendo Switch en de Wii U.