Nieuwe vechters in ARMS: Twintelle, Byte & Barq, en Kid Cobra
Veeg jij de vloer aan met je tegenstanders? De unieke vechtgame ARMS komt uit op 16 juni, exclusief voor de Nintendo Switch. We willen jullie kennis laten maken met een paar nieuwe vechters. Hier zijn ze dan!
Maak kennis met de ster die het witte doek heeft verruild voor het toernooi in ARMS! De getalenteerde Twintelle gebruikt haar elastische zilveren krullen om haar tegenstanders mores te leren. Als ze haar aanval heeft opgeladen, kan deze diva haar aura gebruiken om vijandelijke aanvallen te vertragen!
Deze charismatische hoverboarder heeft zich aangemeld voor het ARMS-toernooi om hogere kijkcijfers voor zijn livestreams te behalen. Door al dat hoverboarden heeft Kid Cobra ijzersterke benen gekregen. Als zijn combometer vol is, kan hij razendsnel rond zijn tegenstanders kruipen als een slang!
Byte & Barq zijn twee dienders die niet vies zijn van een flinke knokpartij. Deze robotagent en zijn hond zijn onafscheidelijk. Barq leidt tegenstanders af en kan zelfs als opstapje worden gebruikt door Byte. Op die manier kan hij een hoge sprong maken en tegenstanders vanuit de lucht belagen.
Ga naar onze officiële website voor ARMS om kennis te maken met de andere vechters die je tegenkomt zodra ARMS op 16 juni wordt uitgebracht! Kun je niet wachten om te spelen? Je kunt ook al een voorproefje krijgen in de ARMS Global Testpunch die dit weekend wordt gehouden.