Het is tijd om te knokken: vecht tegen een reeks kleurrijke personages en strijd om de eerste plaats in ARMS, nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch. In dit unieke vechtspel gebruik je elastische, gewapende armen om je tegenstanders lik op stuk te geven, een pak slaag te verkopen, en tegen de vlakte te slaan. Bereid je alvast voor op de vele vechtpartijen op onze officiële ARMS-website!
Kies een van de stijlvolle vechtersbazen, rust ze uit met krachtige vuisthandschoenen die ARMS worden genoemd, en ga vervolgens de strijd aan in bloedstollende gevechten! Het voelt net alsof je midden in de actie zit doordat je de Joy-Con-controllers rechtop houdt om aanvallen te ontwijken en stoten uit te delen.
Wil je je omhoogwerken in het klassement? Dan ben je bij ARMS aan het juiste adres! Competitieve spelers kunnen de strijd aangaan in het ARMS-toernooi of online* voor hun eer vechten in een officiële wedstrijd. Wil je gewoon wat lol beleven? Doe dan mee aan een online* partywedstrijd of een lokale** lobby om verschillende spelstanden te spelen, waaronder gevechten in teams, basketbal, volleybal en meer. Dankzij de Nintendo Switch kun je spelen zoals jij wilt, of je je tegenstanders nu wilt verslaan op het grote scherm in de tv-stijl, of onderweg wilt knokken in de tafelstijl of handheldstijl!
Sla jij je een weg naar de top? De overwinning ligt binnen handbereik in ARMS, nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch!