Je hebt misschien wel gehoord dat de 2017 Splatoon 2 World Inkling Invitational op dinsdag 13 juni rond 23:30 uur van start gaat. Vier teams uit alle windstreken strijden om de eer.
Waarschijnlijk weet je wel zo'n beetje wat Grondoorlog (of Turf War) is, maar tijdens de Invitational valt er meer te zien. Er worden ook profgevechten (Ranked Battles) gehouden. Dit wordt een spetterend spektakel!
In Spetterzones wint het team dat de Spetterzones in het level in handen heeft. Bedek deze zones met jouw kleur inkt om ze van de tegenstander af te pakken.
Dit keer zijn de Spetterzones voorzien van een metertje dat aangeeft in hoeverre jij nog heer en meester van de zone bent. Goed opletten, dus!
Als jij en je team de Bazookarper naar de basis van het andere team kunnen dragen, heb je gewonnen! Als je in Splatoon 2 een schot afvuurt met de Bazookarper als deze helemaal is opgeladen, dan volgt er een explosie.
Ziezo! Al deze spelstanden kun je spelen in Splatoon 2. Tijdens de 2017 Splatoon 2 World Inkling Invitational kun je zien wat de game te bieden heeft.
Splatoon 2 komt op 22 juli uit voor de Nintendo Switch. Kom meer te weten op de officiële spelpagina voor Splatoon 2 en blijf op de hoogte op de Facebook-pagina voor Splatoon, waar we onze bevindingen regelmatig presenteren!